RE: Zkušenosti s páječkou

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 29 01:09:05 CET 2020

No jo, no, „na stálou práci“ … Tady mám naopak velmi důležitý aspekt, aby to šlo rychle vyndat, rozdat a pak zase sbalit. Když to má podobu jednoho kusu kabelu, tak se jich prostě vezme 5, přehoděj se přes hák na vnitřní straně dveří skříně a ani při tom nemusej bejt vychladlý. A dalších 5 se hodí na další hák.

PH

Od: Aleš Filip
Mám podobnou do kufru na cesty. Použitelné to celkem je, ale na stálou práci do dílny bych to asi nekupoval. Na to jsou lepší přístroje (KSGER T12 ?). I když já mám na pracovním stole WS51, a asi nic lepšího jsem v ruce neměl.

Narazil jsem na tuhle „bezbedýnkovou“ mikropáječku:
https://www.aliexpress.com/item/32950252816.html

Líbí se mi, že je přímo do zásuvky, žádná stolní bedýnka, ani adaptér na kabelu. Něco podobného se dá koupit i v ČR např. v GESu, ale má velmi mizerné hroty. Tohle vypadá normálně a ještě je to levné:-) (u 10 ks pro DDM nezanedbatelná výhoda)

Máte s tím někdo zkušenosti?