Re[4]: Zkušenosti s páječkou

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Listopad 28 22:35:49 CET 2020

On Sat, 28 Nov 2020, Glajc Pavel wrote:

> Má topné těleso. Při poruše se může objevit nebezpečné napětí na hrotu.
> pg

Si rikam kdyz bezna vrtacka je spotrebic tridy II proc to nejde
s pajeckou. Vrtacka ma napeti privedene na komutator a vinuti
motoru a pak uz je samy kov pres osu, prevod az na sklicidlo.
Neprijde mi ze kdyby se tam neco pri rotaci uvolnilo a zkratovalo
uhliky nebo vinuti na kov, ze je tam nejaka izolace ktera tomu zabrani.