RE: Zkušenosti s páječkou

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 28 20:15:14 CET 2020

Ano, to je jedna z věcí, co u té z GESu taky vadí. Ale v porovnání s trafem v trafopáječce zanedbatelné:-)

Mimochodem, minulý rok jsme na kroužku vyvíjeli bateriovou trafopáječku na 2S lipolku a pájí hezky, nebýt korony tak se to dokončilo. Ale i přes nedodělanost s tím jeden týpek na táboře pájel všechno i za půlku ostatních a byl maximálně spokojen. V plánu je regulace teploty a nabíjecí stojánek, pak by to bylo super.

PH

Od: sam.hw
presne s touto ne, ale s velice podobnou.
Kuopil jsem si ji prave z toho duvodu, co uvadite: zadne tezke trafo, zadny adapter, ci krabice na stole.
Pouzil jsem ji asi 3-4x a pak jsem se vratil k trafopajce (na bezne letovani), nebo k pajce s bedynkou (pro jemnejsi veci).
Duvod byl ten privodni kabel: desne tuhy, tahal ruku, na jemnou manipulaci totalne nevhodny.
Schvalne, pro predstavu, zkuste pripojit neco k napajceimu kablu od PC a kzuste s tim manipulovat :)

Ano, byla by moznavymena za nejaky jiny, lehci, ohebnejsi.
Ale uz mi to nestoji za to.
Nastesti to nestalo tolik, takze nakonec mi uz ani nechybi.

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
Narazil jsem na tuhle „bezbedýnkovou“ mikropáječku:
https://www.aliexpress.com/item/32950252816.html

Líbí se mi, že je přímo do zásuvky, žádná stolní bedýnka, ani adaptér na kabelu. Něco podobného se dá koupit i v ČR např. v GESu, ale má velmi mizerné hroty. Tohle vypadá normálně a ještě je to levné:-) (u 10 ks pro DDM nezanedbatelná výhoda)

Máte s tím někdo zkušenosti?