RE: Zkušenosti s páječkou

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 28 20:04:13 CET 2020

Tuhle neznám, ale kdysi jsem si koupil tuhle:

https://s.click.aliexpress.com/e/_9jlWEA

Chtěl jsem si z ní udělat robotický pájecí automat. Napájí se z 24V, takže je to bezpečné, nějakou regulaci má, a hlavně je na ty hroty T12, které používám v pořádné páječce Hakko. Mám ji tu někde v krabici a ještě jsem si s ní nehrál.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, November 28, 2020 7:41 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Zkušenosti s páječkou

Dobrý den všem,

Narazil jsem na tuhle „bezbedýnkovou“ mikropáječku:
https://www.aliexpress.com/item/32950252816.html

Líbí se mi, že je přímo do zásuvky, žádná stolní bedýnka, ani adaptér na kabelu. Něco podobného se dá koupit i v ČR např. v GESu, ale má velmi mizerné hroty. Tohle vypadá normálně a ještě je to levné:-) (u 10 ks pro DDM nezanedbatelná výhoda)

Máte s tím někdo zkušenosti?

Díky,
PH