[OT:] Loziska a pochvala poste

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 28 18:40:39 CET 2020

Ono je to ted silene asi vsude...mam objednanej vokalni efekt pro zenu.
Ted je to 11 dni od objednani - nejdriv si to musela preposlat firma kde
jsem to kupoval a ted s tim caruje PPLka..

Datum a čas    Stav zásilky
25. 11. 2020 13:36    Čekáme na přijetí zásilky do přepravy.
25. 11. 2020 20:00    Zásilka je v přepravě.
26. 11. 2020 8:54    Zásilka je v přepravě.
26. 11. 2020 13:34    Zásilka nebyla doručena z důvodu pozdního dojezdu
zásilek na doručující depo.
28. 11. 2020 8:03    Zásilka je v přepravě.

Jestli to nekde ztrati tak jsem v haji, protoze jsem to silene
vytefonovaval a zrejme byl jedinej v CR. A fakt bych ho potreboval v
pondeli mit k dispozici.

Uplne stejne je na tom DHLka...tohle je balik z USA ...navic ten
tracking chodi tak s petidennim zpozdenim

Listopad, 27 2020
13:54 Místní čas  |  ARRIVED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER
| CZECH REPUBLIC

Listopad, 25 2020
23:08 Místní čas  |  DEPARTED FROM LOCAL DISTRIBUTION CENTER
| Radefeld, DE

Listopad, 24 2020
10:46 Místní čas  |  PROCESSED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER
| Speyer, DE

Listopad, 22 2020
22:20 Místní čas  |  DEPARTED FROM LOCAL DISTRIBUTION CENTER
| IPZ Frankfurt

Listopad, 18 2020
18:06 (UTC-05:00)  |  PACKAGE RECEIVED AT DHL ECOMMERCE DISTRIBUTION CENTER
| Avenel, NJ, US

RV