[OT:] Loziska a pochvala poste

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 28 14:13:32 CET 2020

Zdravím,

nečekal jsem, že to někdy řeknu, ale musím pochválit Českou poštu. Fakt
nekecám.

Objednával jsem nějaká ložista (www.tobex.cz - velmi doporučuji, i když
e-shop mají takový dost nepohodlný, ale dá se to přetrpět) a oni mají
zajímavý zvyk dávat malou zásilku jen do bublinkové obálky a tu poslat jako
cenné psaní. Objednal jsem ve čtvrtek odpoledne, někdy mezi čtvrtou a pátou.
V pátek ve tři hodiny odpoledne jsem dostal obálku s ložisky na poště do
ruky (jasně, nepokusili se to doručit, ale to od ČP tak už nějak čekám).
Takže doručování "jako obvykle", ale ta rychlost byla docela neskutečná...

A k tomu Tobexu - když budete hledat nějaké drobnosti (typicky mrňavosti pro
modeláře) nebo speciálky (keramická ložiska) nebo cokoli jiného "točivého",
zkuste kouknout k nim (nebo jim napsat, ledacos seženou), fakt jsem s nimi
spokojený už roky. Navíc moc neřeší platbu - do obálky přihodí účtenku a
vytištěnou složenku a až si to přeberete, tak ji buďto zaplatíte rovnou na
té poště, nebo to přepíšete do převodu. Ptal jsem se, jakou mají platební
morálku od zákazníků a prý velmi vysokou, nezaplatit si prý dovolí málokdo.

Tak to bylo něco málo pozitivního v této podivné době.

Pavel Kutina