Takova blbustka - simulator GPS NMEA z NTP serveru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 26 15:00:57 CET 2020

tak je to tak, ale jak presne to je udelane netusim...pise autor toto

Protože přes satelity je vysíláno pouze UTC bez informací o letním
čase, je nutné nastavit jiné časové posunutí v závislosti na umístění
pro správné zobrazení místního času. Aby se hodiny mohly přepnout na
letní nebo normální čas ve správný den a čas, jsou pravidla letního
času pro některé oblasti světa uložena v ovladači a lze je pohodlně
aktivovat pomocí NCC .