Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 25 21:54:31 CET 2020

Ano, me se to nejcasteji  stalo, kdyz byl plny priblizne z 80 procent. Ale
kdyz jsem. ho smazal rychlym formatem ve Woknech, udelal mi to uz pri cca
30 procentech. Ono neni jiste co disk bere jako plny, nebo prazdny. Z
hlediska jednou zaplneneho disku uz je stale plny. Jde o to, jak se bere
informace o smazanem miste. Podle mych pozorovani se to spis stava pri
kontinualnim zapisu vetsich souboru. Ale je to loterie, stalo se mi ze se
zabejcil i pri kopirovani UHD filmu 18GB. Zase je mozne, ze jsem pred tim
zapisoval nekolik takovych podobnych souboru.