OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Listopad 25 21:50:00 CET 2020

On Wed, Nov 25, 2020 at 04:04:34PM +0100, iko wrote:
> Zaujimave, tiez mam jeden 4X a vadia mi tie cinske blbosti. V tom LOS je aj
> G Play?

Jistě. U Xiaomi je opruz, že se musí udělat účet na nějakém jejich
cloudu a požádat o kód pro odemčení bootloaderu. Tím asi můžete začít,
pokud se rozhodnete odemykat. Je tam nějaká čekací doba. Z Windows se
pak nějakou aplikací a za pomoci toho účtu provede odemčení. Tedy jestli
to již není jinak. Pak lze flashovat. Většinu toho jsem už se přiznám
zapomněl… Redmi 4X je kódovým jménem Santoni.
Chtělo by to vygooglovat aktuální instrukce…
--
Zito