Re: OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 25 16:10:27 CET 2020

Hmm, Redmi 4X tu mam taky, ale mrtvy, dceri z niceho nic prestal
fungovat a uz nenajel. Ted jsem jej zkusil preflashovat, to probehlo,
ale stejne nefunguje, nejde zapnout.
Takze prodavam nahradni dily co jsem k tomu mel schovane: novy bily
displej v ramecku s touchscreenem, asi 3 ochranna skla, zlaty zadni kryt
+ suplik na SIM a kryci nalepku.

Martin Hanek