wattmetr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 24 17:52:46 CET 2020

Ze zadání moc nechápu, oč jde.
Ale obecně pro kontrolu sledu fází vyhoví třeba levná vadaska nebo
2-kanálový osciloskop.
Pro kontrolu sfázování pak 3 žárovky.
Píše se tam něco o FVE a o měničích. Tak jestli se mají připojit výstupy
měničů FVE na silový rozvod, asi bych zrovna kontrolu fází nepodceňoval.
Pokud tedy na to nejsou měniče dělané a nemají nějakou inteligenci,
která to umí v nich otočit a tak se přizpůsobit.

PL