Zavada lednicky?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 23 20:32:00 CET 2020

Moze byt stupnica cislovana aj naopak. Vyssie cislo-> viacej chladi.

Nerozumiem celkom 0-5 stupnov celzia?
To nie je bezny rozsah pre chladnicky...
Bezne je v chladnickach 5-7 stupnov a to byva v polovici rozsahu.

Aky presny typ chladnicky to je ?

Nedeterministicke spravanie nastavenia termostatu mi skor pripada, ako by
bol termostat kapilarny a snimacia hrubsia trubka utrhnuta od vyparnika.
Vtedy lieta teplota vnuti v sirsom intervale, lebo spatna vazba je cez
izolujuci vzduch, takze slabsia a s vacsou zotrvacnostou.

Dodo
mobil

Dňa po 23. 11. 2020, 18:58 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal(a):