platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 23 11:39:18 CET 2020

 > když se vám to párkráte nepovede tak musíte k bankomatu

Není to úplně přesně tak, alespoň pro kombinaci služeb, kterou mám u KB.
Otisky po některých aktivitách (např. skalní lezení, pohyb v mrazu,
dešti aj. ) nejdou spolehlivě přečíst, takže je tam záloha skrze PIN.

U aplikace "KB klíč" mi to funguje zhruba takto:

1) ověříte se otiskem prstu skrze služby OS - myslím že jsou tam cca
3(?) pokusy
2) pokud 1) 3x (?) selže, ověříte se PINem (NE tím karetním, ale
8-místným pinem který slouží jen pro ověření druhého faktoru

myslím, že 2) je výchozí, pokud nemáte na telefonu čtečku otisků prstu.

JD