platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 23 10:10:22 CET 2020

To vsetko som skusal, nepomohlo nic. Teraz je to uz jedno, mam novy
mobil. Len som to spomenul, ako jeden z minoritnych dovodov pre
vyberatelnu baterku :)

miro

po 23. 11. 2020 o 8:23 Martin Hanek <martin na hanek.net> napísal(a):