Zavada lednicky?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 23 07:41:57 CET 2020

Display vobec nic mehovori o tom, ako je robene riadenie chladenia.
Aj ked to (cielene) laka k predstave o presnej elektronickej reguliacii.
;-)

Nastavenie pozadovanej teploty tlacitami hovori viac.
Ani to, co sa zvonku moze zdat ako maly potenciometer nemusi byt
potenciometer, len vyvod osky kapilarneho termostatu.

Dodo
mobil

Dňa ne 22. 11. 2020, 21:22 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):