Zavada lednicky?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 23 07:24:58 CET 2020

Naozaj zamrzol?

Ak sa dotykal vyparnika vzadu, tak mohlo dojst k pnutiu skla a nepraskol
kvoli zamrznutiu, ale kvoli zvacsenemu pnutiu lokalnou zmenou teploty.
V (novych) demijonoch byva pnutie,  obcas prasknu aj na stole, alebo v
polici v pivnici.

Dodo
mobil

Dňa ne 22. 11. 2020, 21:17 Standa Palas <stpalas na volny.cz> napísal(a):