Zavada lednicky?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 22 21:31:33 CET 2020

My jsme kupovali lednici natřikrát.
Poprvé byla závada v termostatu - běžela trvale.
Podruhé ji přivezli výměnou za tu vadnou a měla promáčklé dveře. Hodně.
Chtěl jsem dohodnout nějakou slevu - ani náhodou.
Tak přivezli třetí, ta šla půl roku a odešel kompresor.
Opět běžel trvale ( občas teplotní pojistka) ale nenamrazil na potřebnou
teplotu.
Pamatuji si jak technik dal k motoru stetoskop a poslouchal - po chvíli
řekl, že je vadný kompresor.
Čtvrtou co přivezli už nebyla ta původní Indezit ale Whirpool. Tu máme už
dlouho.
 Při každé reklamaci přijel technik až domů k nám. Přímo z Euronixu, kde
jsme jí kupovali.
Vždy si jí odvezl a přivezli jinou z té firmy.

ne 22. 11. 2020 v 20:10 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>