platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Listopad 22 20:28:32 CET 2020

Panove, zanechte politiky, souhrn je zde:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/pro-miliony-lidi-budou-nakupy-kartou-pres-internet-od-ledna-slozitejsi-129679?amp=1

A ted doufam, ze uz nejsem s krizkem po deadlinu.

S.