android tv + dvb-t2

Neděle Listopad 22 17:57:49 CET 2020

Ja jsem si na jare hral s RPi+Kodi za pouziti bezdratove qwerty miniklavesnice s
touchpadem, cili v teto terminologii misoidni dalkac. Velikost cca 10x15 a
pouzitelne to bylo velice dobre. Ale samozrejme ten system na to je pripravenej,
sousta veci se vyresi stiskem jedne nebo postupne nekolika malo klaves a smrdlani
prstem ani neni moc potreba.

D.O.