android tv + dvb-t2

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 22 13:25:00 CET 2020

No ale to byla moje prvni veta - ze si to presne uvedomuju, proc to muze
nevyhovovat nebo naopak vyhovovat. Mozna jsem to napsal natolik
krypticky, ze to vypada, jako bych se snazil nekomu neco nutit, i kdyz
je opak pravdou.
A jen jsem vysvetlit, proc to vyhovuje mne a proc mi to prijde
intuitivnejsi (i zene).
J.