android tv + dvb-t2

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 22 11:43:28 CET 2020

Mozna by to chtelo premistit do sekce 'nekdo rad holky, jinej zase
vdolky' ;)

Ovladani smart tv pomoci tohoto ovladace je asi tak bambilionkrat
prijemnejsi. Mam Android TV s 'normalne divnym ovladacem' (Tj. nema IR,
ale nejaky RF a musi se sparovat a z druhy strany ma klabosnici) a WebOS
TV se 'smrdlikacim ovladacem'. Smrdlikaci vede rychlosti i pohodlim.
Ten smrdlikaci ma 'bezna tlacitka', tj. cisla, +- zvuk, mute, +- kanal,
guide, info, home, settings, teletextova a krizovy
ovladac/tocitko/tlacitko. A k tomu navic to smrdlikani. Takze vsechno
'rychle' je na jedno tlacitko a vsechno smart resim bud krizovym nebo
prave tim mirenim, coz (protoze jsem mel Wii), je rychlejsi, nez tam
dobehnout tlacitky.

Mirim prakticky jen kdyz delam neco 'smart', v mojem pripade nejake
nastavovani nebo Netflix/Youtube. Pro bezne operace si vystacim s
normalnimi cudliky.

PS: Smrdlikaci ma i hlasove ovladani, z cehoz ma zena desnou curinu,
protoze moje anglicka vyslovnost vs porozumeni ty blby krabice spolu
pachaji sileny jazykovy atentaty ;) Napr. vcera jsem se snazil rict
"Enola Holmes" a televize rozumela "Funeral Homes".

j.