Bezolovo pro rucni pajeni?

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Listopad 22 10:46:59 CET 2020

Dobry den

  Mate prosim odkaz na to pojednani < v praci jsem ve pri s kolegy kteri
tvrdi ze je to  pytlovina aby vysledek slitiny mel nizsi bod taveni nez
jednotlive suroviny. (zejmena pri opravach zarizeni kdy tam pridavame olovo)
Nemam dukaz takze jsem na te kratsi strane provazu a holt musim vzdy sklopit
usi a uznat jejich tezi ...

 Protoze jsem z vedeckeho pracoviste, chtelo by to neco co je podlozene
merenim, ne "jedna pani povidala" a vsichni to od ni slepici...

S pozdravem,

  Frantisek Burian

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 11. 2020 9:56:41
Předmět: Re: Bezolovo pro rucni pajeni?
"
Zdravim,
Ohledne Sn42Bi58: mam pastu i drat z Ali, kupuju znacku Mechanics (je to
cina, ale taky ji cinane padelavaji). Pouzivam i pastu s olovem a tavidlo od
Mechanics. Prodejce od ktereho beru (mohu dohledat) asi prodava originalky -
 jednak to funuje, jednak to ma seskrabavaci policko na verifikaci a zatim
vzdy OK.

Dela se mi s tim dobre.

Na to Sn42Bi58 pozor, jsou tam pasticky:

1) na vykonove prvky uz samo o sobe tech 138 stupnu nemusi byt kdo vi co...

2) Pozor na kontaminaci olovem. Jde se dostat na slitinu, ktera se tavi
tusim pri 90 stupnich (neodzkouseno, z nejakeho pojednani o bezolovnatych
pajkach)

BR,

Marek

On Fri, Nov 20, 2020 at 8:34 AM Martin Hanek <martin na hanek.net