platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Listopad 21 19:46:49 CET 2020

Zdravím,

to je to co jsem psal, neboli banka to má ošetřené ve všeobecných
podmínkách, že to být nesmí, takže chyba a tím i zodpovědnost je u klienta.

Milan