platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Listopad 21 16:10:07 CET 2020

Mám to taky tak, banku na PC , potvrzovací SMS na telefonu, nijak to není
propojené.  Zatím to u Mbank a Moneta bank funguje, žádnou informaci, že by
to mělo být jinak, jsem od nich zatím nedostal. Smlouvu mám s nimi, tak se
uvidí jestli se ozvou.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez