platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Listopad 21 12:09:54 CET 2020

1. nie všetky, napríklad internet cez káblovku môže používať modem bez
wifi, USB-B na pripojenie pc však nechýba :-)
(https://www.google.com/search?q=cisco+modem+cable&client=firefox-b-d&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=CT9HsRnDUmMELM%252Cgc6X_UA9gsfVyM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kQZxpx5U-b_yBTfMHa5oh3UmJnd4g&sa=X&ved=2ahUKEwiQ5I2tvpPtAhUChRoKHSZMCucQ9QF6BAgOEEo#imgrc=CT9HsRnDUmMELM)
2. v práci, net na pc môžem mať, prístup k wifi nie, samozrejme môžte
argumentovať tým, že v práci sa má pracovať, nie shopovať :-)

robo

Dňa 21. 11. 2020 o 11:06 Jindroush napísal(a):
> Domnivam se, ze clovek, ktery nema doma ZADNOU wifi, je uz uplne mimo
> predstavivost vetsiny lidi. Tj. kombinace 'mam nejaky internet' a
> 'nemam zadne wifi' bude tak minoritni, ze neni potreba s ni pocitat
> pri navrhu jakehokoli soucasneho systemu. Snad i vsechny ty kabelove
> routery od poskytovatele maji rovnou wifi AP (napr. UPC).
> Ja nevim, tak porad muzete jet na koni na pobocku banky s tim
> prikazem, no. ;)
> J.

>>> BR,