platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Listopad 21 10:41:16 CET 2020

sedim nekde na internetove pripojce treba z kabelovky a ted k tomu jeste
potrebuju min. wifi routrer pro pripojeni toho mobilu na data, nebo
rovnou funkcni tarifo data od operatora. proc sakra ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín