android x96 max

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Listopad 20 20:35:24 CET 2020

60 stupňů hlásí jádro. Chladič bude mít nižší teplotu. Ale stojí to cca
10Kč/kus tak jsem rovnou objednal celou řadu. Člověk nikdy neví, kdy se
to bude hodit, a jak to bude za chvíli s takovými nákupy z číny. Takže
doufám, že z toho vyberu vyhovující teplotu. Nakonec  to stejně dopadne
tak, že než to přijde, tak to nevydržím, a zbastlím něco polovodičového :-)

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info