[OT] LO vs OO ( Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Pátek Listopad 20 17:10:45 CET 2020

Na Robotronu to myslim mohl byt ten i ten, jestli me pamet neklame, StarWriter i
WordStar byly myslim puvodne na CP/M takze by to byt mohlo.

(teda na Robotronu se CP/M jmenovalo SCP a misto Z80 jelo na "jejich vlastnim"
UA880, takze to byla jasna padna odpoved pokrokoveho hospodarstvi zahnivajicimu
imperialismu...).

(a taky si pamatuju ChiWriter, chichi)

D.O.