platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Listopad 20 17:10:01 CET 2020

Klasicka ukazaka upadku nasi spolecnosti. Product manageri/ politici
vymysleji absolutni nesmysly. Nekdy mi to pripada ze se firmy zamerne
snazi znicit svoje dobre jmeno.
Tvurci zapomneli ze internet neni vsude. A nemusi to byt v Africe, v
lete jsem se nepripojil k netu ani u nas. Nejaky vypadek nebo pretizeni
od festivalu ve vedlejsi vesnici. A zrovna jsem potreboval honem koupuit
a zarezervovat jizdenku na vlak. Nejblizssi nadrazi 50 km daleko.

Michal Gregor