android x96 max

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 20 12:03:36 CET 2020

Ahoj Aleši! Já jsem teď nedávno úplně stejný problém řešil u mého známého.
Koupil si Android box kvůli O2 TV a měl stejný problém... když bylo teplo v
létě tak se to kouslo úplně. Vyřešili jsme to tím že jsme na krabičku
namontovali malinký ventilátor.  Kamarád je strojař - takže si tam
vyfrezoval pěkně do krytu díry aby tam ventilátor sedl. A samozřejmě na
druhé straně krytu  nějaké další aby měl  ten luft kudy jít. Vypadá to jako
kdyby tam ten fan byl odjakživa. Napájení malého 12V ventilátorku jsme
připojili na 5V USB přímo dovnitř a je klid.