android x96 max

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pátek Listopad 20 11:51:27 CET 2020

To je nějaký defaultní image v tom?

Mám zkušenost s S905X a X3 (X96Air), což je amlogic SoC. RK čipsety jsme v
minulosti používali také, ale nic moc.

Na S905X3 jede ve 4k s vlažným chladičem.

Nicméně k přehřívání u nás docházelo, když správně nefungoval HW encoding
videa.

Možná bych zkusil případně aktualizovat image.

Můžete případně zapnout nastavení pro vývojáře a vypsat si do overaly
informaci o zátěži cpu/gpu.

Milan

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Friday, November 20, 2020 11:35 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: android x96 max

Dobrý den,

Koupil jsem Android TV box X96Max na přehrávání filmů. Je to osazené
procesorem RK3318. Hraje to pěkně, přehrává to plynule i 4K filmy, ale má to
malý problém :-(
Po cca 90ti minutách leze teplota ke 100"C, a začne se to zpomalovat. Tak
řeším, co s tím. Uvnitř je na procesoru nalepený chladič 30x30x5mm Zkusit
tam nalepit větší, který by se tam vešel, nebo udělat do krabičky díru, a
nalepit tam větrák (což se mi moc nechce)? Nebo máte nějaký jiný nápad ?

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora