OT: Re: platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Listopad 20 11:24:53 CET 2020

Ale nebyl, daleko presnejsi byl Huxley. To ovsem nebrani vselijakym
'svobodomyslnym' si ho brat kdykoli do huby, kdyz se jim neco nelibi a
vyvozovat nepresne a zavadejici analogie. <g>
J.