[OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 20 11:16:56 CET 2020

Abych to shrnul:

jo, pamatuju StarOffice.

Nikdy jsem neměl MS Office - proč taky? A dnešní šílenost zvaná Office
365, založená na pravidelném výpalném a mých datech u nich? To si dělají
prdel?

Šel jsem cestou T602 apod. => 602Pro PC Suite (později se snažili i o
svojí implementaci OpenOffice, ale nechali toho) => StarOffice =>
OpenOffice (dlouhá léta) => LibreOffice (ještě déle než OO až doposud).

Dá se říct, že ačkoliv je OO výchozí, tak většina vývojářů přešla pod LO
a pokračuje tam. Tím se stalo, že LO je dnes mnohem dál a perspektivní
je zřejmě tato větev.

https://www.openoffice.cz/navody/libreoffice-vs-openoffice-vs-microsoft-office-otazky-odpovedi

V Linuxu pak vůbec není co řešit, LO je nativní prakticky ve všech
distribucích.

--
Jirka