OT Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 20 09:19:42 CET 2020

Já v tom problému trochu odbočím, MS už neaktualizuje verzi 2007 a od příštího roku i 2010 (bohužel poslední použitelná verze). Vzhledem k tomu, kolik bordelu se šíří díky různým chybám v Office, tak bych doporučil taky nějakou alternativu. Pokud neděláte nějaký obrovský dokumenty, který pak předáváte někomu s normálním Office, kde by mohlo hrozit, že se rozbije formátování nebo to rovnou bude vypadat úplně jinak, tak bych šel cestou zdarma.