OT: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Listopad 20 08:33:30 CET 2020

Zdravím,

mám doma stejnou kombinaci verzí, a před několika měsíci se mi Excel také
zbláznil a nefungoval. Už si ale přesně nepamatuji, co dělal, ale nějak se
kousal. Přeinstalace to vyřešila, vůbec bych neváhal, když dáte jen
"opravit" (pokud tam taková volba je), tak je to akce na pár minut. Tedy u
mě to tak bylo, asi také záleží na tom, co a jak moc je poškozené.

Alternativy k MS jsem také používal, OpenOffice i jiné. Problém ale je se
vzhledem dokumentů (ve "Wordu") Není to na 100% a před odesláním
zákazníkovi jsem to musel kontrolovat, zda se formátování nerozhodilo.. Ale
pokud Vám jde jen o funkčnost a nejsou v tom Excelu nějaké speciality
(třeba funkce v interním Basicu), tak to používat lze.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com