Re: Začátky s STM32

Čtvrtek Listopad 19 18:56:54 CET 2020

Ja se taky tesil, ze kdyz pripojim ST-Link V3 do virtualu Linuxu, ze
budu mit ladeni i seriak na jednom USB dratu. Ale nejak jim ten seriak
nefunguje, v putty to vypise jeden-2 radky a konec, minicom vypise co je
v bufferu a tim to konci. Zajimave je, ze ten jednou docela fungoval ale
pak uz nic...
pripojuju se na ttyAM0, ma nekdo tip jak to rozchodit nebo mam zase
pripojit Cinsky bazmeky?
zajimave je, ze obycejny Cinsky ST-Link s tim stm32mp1 a openocd zda se
funguje, to jsem ani moc necekal ;-)