Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 18:54:00 CET 2020

Zřejmě k tomu směřuju, zatím nebyl důvod, tohle jsem koupil pro dceru, když
studovala, nebyl s tím nikdy žádný problém ,až teď.
Prostě pokrok se nedá zastavit ((::

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez