OT: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 18:34:20 CET 2020

Mě to taky fungovalo asi rok bez problémů, do přeinstalace se mi zatím
nechce, ale asi to bude předposlední krok před přechodem na nějaký open
source.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez