Re: Re: zvláštní závada na kotli Dakon 24 -

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 07:53:09 CET 2020

Nie len kyselina sirova, skor zmes viacerych kyselin.
Do obehu by som to urcite nedaval.

Len tak z vrtule skuste dat kus plosaku do kondenzu na dlhsiu dobu...

Pri kotloch vacsich vykonov je povinna neutralizacia kondezu na odtoku.

Dodo
mobil

Dňa št 19. 11. 2020, 7:00 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):