[OT] FVE - zkusenosti

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Listopad 19 06:47:29 CET 2020

Mě ten RCT PowerStorage 6.0 + cca 7kW baterie + backup modul + 5.85kWp
panelů vyšlo na 420k - 155k dotace. Ale je to 2 roky, ceny už budou jinde
(ale nevím jakými směrem). Umí asymetrii a backup je 3 fazový. Prepnuti na
backup neni bez vypadku. On si overuje impedanci site a prepina ostrov/on
grid. Má dokonce přepínač 3f/1f takže v ostrovním režimu umí všechny fáze
spojit a dělat pak 6kW do jedný fáze, ale to je asi specifikum pro
domácnost k ničemu. Za tím mám wattrouter, 1m3 aku a 250l bojler. Přetoky v
létě samozřejmě jsou. V zimě a na podzim by se víc panelů na západ hodilo,
proto jsem tady nedávno řešil to prepanelovani...

HP