Re: zvláštní závada na kotli Dakon 24 -

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 19 04:01:54 CET 2020

Já "zálohu" dělám biologicky. Denně se sprchuju venku venkovní vodou
(dešťovkou).
Takže v této době teplota okolí i vody kolem 5C.
Tudíž mě nějaké nefunkční topení nerozhodí. Ale problém je se ženou.
Navíc barák je celkem rozlehlý.

Krbovky jsou můj velký sen. Jenže mám utkvělou představu, že bych to chtěl
s výměníkem do vody. No a to je tolik práce a sekání, že to pořád odkládám.

Kolik vody vám mizne z topení za rok? Mně zmiznou cca 2 litry, což mi
přijde dost.
Teplotu vody mám malou, pod 50C.
Ale mám automatické odvzdušňováky. Tak jestli se tolik té vody odpaří a
odfoukne?

Máme v Brně hodně tvrdou vodu. Dřív jsem okruh doplňoval normálěn vodou
z kohoutku. Ale teď jsem ho začal doplňovat kondenzátem z toho
kondenzačního kotle.
Je to v podstatě chemicky čistá voda, nepatrně kyselá pohlceným CO2. Tak to
(doufám) tomu topnému okruhu svědčí.

PL