Re: zvláštní závada na kotli Dakon 24 -

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 18 13:46:52 CET 2020

Nojo, měl jsem nejprve napsat sem.
Nejhorší na celém servisu je ta nepřístupnost všeho, když chce mít
řlověk dostpné měření na té řídicí desce, musí se to nadrátovat na dlouhé
dráty a posadit někde vedle na stůl.
Strašnej vopruz :-(
Příště se zeptám, vidno že tohle například řešilo víc lidí a mohl jsem si
ušetřit čas...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>