Ked metrolog navrhuje zdroj :-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Listopad 18 12:47:50 CET 2020

Pěkný:-)

Jen by mě zajímalo, jestli to podle DS LEDek tak přesně vyvážil na stejný mA, nebo jestli to podle téhož DS LEDek spočítal na stejný mCd.

PH

Od: Daniel Valuch
Velmi som sa pobavil, musim preposlat.

V ramci metrologickej sekcie patronskeho pivovaru si chceme s Jaromirom
postavit AD prevodnik. Jeden vyborny navrhol kolega zo sekcie vysoko
presnych merani, uz sa to tu rozoberalo

https://ohwr.org/project/opt-adc-10k-32b-1cha/wikis/home

ENOB 23 bitov pri sirke pasma 10 Hz, kratkodoba stabilita 20 ppb,
dlhodoba 0.2 ppm, naozaj krasna praca, prevodnik metrologickej kvality.

Pozeram aky material potrebujem a narazil som na schemu zdroja. Je tam
sekcia LEDiek indikujucich pritomnost napajacich napati (v prilohe).
Uplne bozske.

Presne viem preco to je tak ako to je. Ja by som urobil presne to iste.
Pre nezainteresovaneho pozorovatela ale uplne skandalozne. Velmi
pobavil, krasna praca Nikolai :-)