reklamace banggood

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 18 12:19:01 CET 2020

Na bangoodu jsem ještě žádné reklamace neřešil nákupu tam mám asi 20.  Ale
tohle u Ali neplatí. Měl jsem tam spousty nákupu reklamace jen velmi málo,
snad dvě a ještě drobnosti. A vloni jsem řešil nedodaný balík který pošta
potvrdila že se dodala. Nikdy jsem ten balík neviděl ale ALI reklamaci
neuznalo. Pak jsem zjistil že pošťačka to někomu cizímu dala v baráku.