Re: Přechd v Kicadu z verze 4 na verzi 5

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Úterý Listopad 17 10:21:55 CET 2020

Verze 5 má z mého pohledu podstatně vylepšené ovládání.
Souhlasím ale s pisatelem níže, že v dnešní době už bych počkal na
vydání verze 6. Ta je zase o kus lepší. Já asi nejvíc oceňuji předvolby
nastavení vrstev, to mi tam chybělo poměrně hodně.

Ohledně knihoven, verze 5 měnila formát u PCB/footprintu a u verze 6 se
mění formát schématu / symbolů. Starší formáty to ale umí přečíst a převést.
Nevím, zda to bylo už u verze 4, ale u verze 5 jsou součástí projektu i
knihovní prvky, talže projekt je použitelný i bez knihoven.

J.S.