vrtání závitu (strojní závitník) bylo Re: závit do chladiče

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Listopad 16 20:55:19 CET 2020

Trošku, se přiživím na tématu.
Potřebuji vyvrat asi 150 závitů M6 do hliníku, jsou průchozí, a úplně se
mi to nechce kroutit v ruce, koukal jsem na strojní závitník,
který to udělá najednou nepotřebuji 3 kusy. Nicméně nikde jsem nenašel
jaké otáčky a podobně, úplně nepředpokládám,
že by to šlo vytočit jako když vrtám.

  Otázka zní jestli to lze dělat doma nějakými minimálnimi otáčkami
ruční vrtačkou nebo alespoň obyčejnou stojanovou, ale tam
i minimální otáčky mi přijdou dost rychlé...

Zdeněk Aster