Re: závit do chladiče

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 16 15:39:50 CET 2020

2,5mm dira, lih jednoznacne a dalsi dulezita vec, ikdyz tady je to silny
snad jen 3,6mm, je kolmo navest ten zavitnik. zavitnik do samostatne
hlavicky od vrtacky. tim se lepe trefuje nez "teckem" na zavity.
pokud toho bude vice, tak udelatko do stojanovky na tu samostanou
hlavicku s cepem a pouzdrem kolmost neni problem.
zavitnik "kroucenej" a idealne na hlinik:
https://www.mt-nastroje.cz/pro-hlinik-cisty-c4_398_4.htm?param1=M%2B3&param2=&param3=Hlin%25C3%25ADk%2Bm%25C4%259Bkk%25C3%25BD&x=12&y=10
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65