DC- DC convertor z Ebay

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 16 13:19:15 CET 2020

Urcite, je to 12+12V se spolecným prostrednim vývodem. Ale dej mi tak 10
dnu - ja to mam nekde na chalupe. Jedem tam az pristi vikend.
Mam toho vic, jak se neco u nas rusi, nejprve to jde ke me na recyklaci.
Obcas jsou to skvosty a ty menice
jsou opravdu velmi dobre udelane.
Neda se to s tou Cinou srovnavat. Take mam par step-up/down menicu z e-bay,
u vseho je problem, ze to topi, mizernej material tlumivky a elektrolyty z
blata.
Navic to rusilo...

Bez
virů. www.avast.com