Laserová popisovačka pro elektrotechniku

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Listopad 16 09:33:37 CET 2020

Zdravím kolegové

Napadá mě před koncem roku utratit nějaké peníze (vedení o tom ještě neví) a
potřeboval bych nějaké rady od zkušenějších.
V práci vyrábíme rozvaděče, různé ovládací skříňky a plastu (i kovu),
popisujeme přístroje, části rozvaděčů atd.
Zatím to děláme popisovačkami s laminovací páskou, ovšem hlavně na malé
přístroje je to kolikrát dost ojeb nehledě na cenu spotřebního materiálu,
protože mám pocit, že jeho prodejci jsou novodobí zlatokopové. Tudíž mě
napadlo něco jako laserová gravírka, kam bych mohl naskládat relátka vedle
sebe, dát dekl od žlabu, dveře plastové skříňky a ono by to pomalovalo a
rovnou třeba rozkreslilo díry atd...
Zatím jsem se díval na tohle
https://www.cncworld.cz/laserov-gravrky-fiber-c-18.html no pravda ta cena je
celkem limitní. Případně něco menšího
https://www.cncworld.cz/co2-laserov-plotry-c-5_6.html
Ovšem nemám s tím zkušenost, potřeboval bych si to i osahat atd... Uvítám
případné postřehy a zkušenosti. Kdyby bylo něco na čumendu třeba v Brně bylo
by to super, i když dojet se dá prakticky kamkoliv.

Díky za případné poznatky

Jara