Re: OT: Nástroj na domácí WEB

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Listopad 16 08:32:54 CET 2020

DD,

jako (něco jako) informační systém používám Joplin, který data ukládá
přes SyncThing, běžící v jailu na TrueNAS. Joplin ma cílove aplikace jak
pro desktop, tak pro mobil a webscrapper plugin pro Firefox/Chrome. Jako
soukromou galerii foto/video používám Pigallery2 (no database mode), ale
bohužel ta musí běžet ve virtuálu/dockeru - nenašel jsem nativní
variantu pro FreeBSD a o instalaci s Node.js-npm jsem se nepokoušel.

Pavel Brychta